.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واریز پاداش چند میلیونی به حساب برخی مدیران هلال احمر

یکی از نمایندگان موافق طرح تحقیق و تفحص از جمعیت هلال احمر گفت: تحقیق و تفحیص از سازمان هلال احمر مچ گیری و تخریب این سازمان نیست.

به گزارش ایلنا، شوهانی یکی از مخالفان رد تحقیق و تفحص از جمعیت هلال احمر در صحن علنی مجلس با تاکید براینکه تحقیق و تفحیص از سازمان هلال احمر مچ گیری و تخریب این سازمان نیست گفت: این امر در راستای وظایف نمایندگی است و حتی به نفع دستگاه‌های اجرایی است که به ابهامات مربو به خود پاسخ دهند در بحث تحقیق و تفحص ما قصد آسیب زدن به هیچ مجموعه‌ای را نداریم بلکه پی گیری برخی اقدامات اجرایی را مدنظر قرار می‌دهیم.

این نماینده مجلس همچنین خاطرنشان کرد: حوزه فعالیت هلال احمر داخل و خارج از مرز‌ها است و ۱۰‌ها شرکت اغماری در ۱۰‌ها کشور دارد که ابهامات زیادی در مورد آن‌ها وجود دارد اول اینکه مدیران عامل این شرکت‌ها چه کسانی هستند و چگونه انتخاب می‌شوند. گفته می‌شود که پاداش چند میلیونی به حساب آن‌ها واریز می‌شود در حالی که کسی به حساب آن‌ها رسیدگی نمی‌کند.

وی افزود: گردش حساب مدیران عامل این شرکت‌ها مبهم است از جمله اقدمات و کوتاهی‌های جمعیت هلال احمر طی این سال‌ها در بسیاری از موارد از جمله زلزله آذربایجان شرقی، تهیه دارو برای بیماری‌های خاص، ‌خرید مواد غذایی که همواره به بیت المال آسیب رسانده است و مشخص نبودن معیار برای انتخاب شرکت‌های طرف خرید همچنین مبهم بودن املاک جمعیت هلال احمر همواره سوال برانگیز است و کسی نیز پاسخگو نبوده است ما می‌خواهیم با طرح این تحقیق و تفحص سوءتفاهمات برطرف شود و قصد تخریب هیچ سازمانی را نداریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ss 19 مرداد 1392
تو همین هلال احمر مازندران ما هم پاداش های چند میلیونی داده میشود
چه خیانتها به بیت المال نشد
دزدی 11 میلیون کارتهای بانکی
واریز اشتباه پول به حساب امدادگرانی که عملکردی نداشتند


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.012 seconds.